Preskoči na vsebino

Pogosta vprašanja

Ali so na voljo dodatne storitve, kot je čiščenje med bivanjem?

Da, po dogovoru je možno organizirati čiščenje med bivanjem za dodatno pristojbino. Prosimo, da nas vnaprej obvestite.

Ob katerem času potekata prijava in odjava?

Prijava in odjava potekata običajno v naslednjem časovnem okviru:

  • Prijava (Check-in): od 16.00 do 20.00
  • Odjava (Check-out): do 10.00

Če so potrebni posebni dogovori glede teh terminov, jih lahko vnaprej uskladite z nami.

Ali nastanitev ponuja parkirišče?

Parkiranje je brezplačno. Tri parkirna mesta so na voljo na dvorišču ter dodatni dve na cesti direktno pred vhodom.

Ali so hišni ljubljenčki dovoljeni?

Da, hišni ljubljenčki so dovoljeni, vendar ob upoštevanju naslednjih pravil:

  • Domače živali lahko pripeljete s sabo po predhodnem dogovoru.
  • Največ 2 hišna ljubljenčka naenkrat. Doplačilo 20 € na ljubljenčka na dan.
  • Kavcija 100 € na ljubljenčka (plačilo ob prihodu).

V vili Kobdilj imamo zelo radi živali, vendar lastnike prosimo, da odgovorno poskrbijo, da njihove živali ne motijo drugih gostov ter da ne povzročajo škode. Prosimo, da živalim ne dovolite uporabe oblazinjenega pohištva ali postelj, ter pazite, da ne grizljajo opreme in pohištva. Kužke lahko peljete na sprehod na travnike skozi mali dvoriščni izhod. Prosimo pazite, da svoje potrebe ne opravljajo na borjaču. V kolikor bomo ob vašem odhodu ugotovili kršitev, bomo kavcijo zadržali, da z njo pokrijemo stroške globinskega čiščenja ali popravila poškodovane opreme.

 

Ali je Wi-Fi na voljo?

Da, v Vili Kobdilj 1835 je brezplačen Wi-Fi na voljo v vseh prostorih.

Ali je omogočen prevoz iz letališča ali železniške postaje?

Na žalost prevoza ne nudimo, vendar vam z veseljem pomagamo pri organizaciji taksija ali najemu avtomobila.